Lead Agency 2200 København N Indgang fra Sortedam Dossering nr.

Public Relations

Folkehavets brusen, mediemøllens kværnen, den fjerde statsmagt. Stadigt flere medier sætter dagsordener. Dagsordenerne får holdninger til at tage form blandt beslutningstagere, i erhvervslivet og hos borgerne. Ord leder til perceptioner, og perceptioner kan lede til handlinger og forandringer. Vi forstår medierne – fra de fysiske til de digitale, fra de internationale til de nationale og regionale, fra omnibus til specialmedier, fra de traditionelle redaktioner til bloggeren og youtuberen. Og vi gør, at dine ord bliver relevante hos dem.

PR handler om at gøre sin dagsorden relevant og attraktiv for målgruppen og mediet. Og for at kunne lykkes med det, skal man tydeligt formulere sit mål, være knivskarp på sine målgrupper og kende sine kanaler – medierne – til fingerspidserne. Og så skal man kunne vinkle, så det holder. Det kalder vi strategisk PR.

Når strategien er klar, og vi kender dine ønsker til resultater, så er der kun tilbage at smøge ærmerne op. Vi vinkler og finder de bedste historier, udvikler content og versioneringer i både tekst, lyd og billede – og vi eksekverer via de kanaler, der er de rigtige for den enkelte historie. Det gælder både print, live events og digitalt.

Når du vælger os som samarbejdspartner på dit PR-arbejde, kommer du til at samarbejde tæt med nogle af Danmarks mest erfarne PR-rådgivere og de mest arbejdsomme og velforbundne, unge talenter i PR-branchen.

Vi inspireres af globale trends hos traditionelle og nye medier, og af folkebevægelser, der flytter hjerter og hjerner.

Vi tror på, at verdener kan flyttes med ord, og vi glæder os til at høre om den verden, du kunne tænke dig.

Kontakt

Lars Volle
Partner and Director Media & Markets
Rasmus Windfeld
Director of PR