Det, vi som mediebrugere læser, ser og hører, sætter drypvist præg på vores opfattelser, motivationer og handlinger. Det former holdninger hos forbrugere såvel som beslutningstagere og erhvervsliv

Den frie presse i Danmark er ikke alene en hjørnesten i vores demokrati, det er også en garanti for, at medierne i høj grad er med til at sætte dagsordenen. Og medierne sætter dagsordener, der kan påvirke dit omdømme og din forretning både positivt og negativt.

Det betyder, at PR ikke handler om at presse din egen dagsorden ind hos de redaktionelle medier, men om at vinkle og tilbyde dine historier, så de er relevante, interessante og bringer noget nyt til.

God PR skal du altså gøre dig fortjent til.

Det kræver tydeligt formulerede mål, blik for den gode historie og en knivskarp forståelse for medier og målgrupper.

Vi ved, at effekten af en veludført presseindsats kan være enorm. En effekt, som jeres egne kanaler og markedsføring ikke kan levere. PR er derfor en vigtig investering for organisationer, som vil sikre kontrol over brand og offentligt omdømme. Og for organisationer, der ønsker at skabe øget kendskab og forebygge potentielle kriser.

Lars Volle
“Du skal gøre dig fortjent til redaktionel omtale”
PR Director & Partner

God PR giver værdi hele vejen rundt

Hos Lead Agency hjælper vi jer med at udkomme med jeres gode historier og med at sikre den troværdighed, relevans og nyhedsværdi, I fortjener. Vi forstår, hvordan det gøres bedst hos fysiske såvel som digitale medier, lokale såvel som nationale eller internationale, omnibus såvel som nichemedier og traditionelle, redaktionelle såvel som hos bloggeren og YouTuberen.

God PR er desuden en vigtig kanal til intern kommunikation. Positive mediehistorier om jeres arbejde skaber stolthed og loyalitet hos medarbejderne. Og det skal man ikke kimse ad!

Vi arbejder for virksomheder, myndigheder og interesseorganisationer, og vi inspireres af globale trends hos traditionelle og nye medier og af de dagsordener og bevægelser, der flytter hjerter og hjerner.

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du vil vide, hvad der er af muligheder for strategisk PR for dig og dit brand.