Lead Agency 2200 København N Indgang fra Sortedam Dossering nr.

Kommunikationsstrategi

Vi er ordmennesker. Ord leder til perceptioner, og perceptioner kan lede til den forandring, du vil skabe. Din kommunikationsstrategi handler først og fremmest om at være syleskarp på, hvad du vil opnå. Og så handler det om at etablere det narrativ og de budskaber, som skal drive din forandring. Strategien omsætter dit mål og din fortælling til temaer, aktiviteter og resultater.

Vores kommunikationsarbejde er altid strategisk funderet, og alle medarbejdere uddannes og trænes i vores metoder og processer. Flere af LEAD’s nøglemedarbejdere har undervist på Copenhagen Business School og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, og vi holder os løbende opdateret på nye tendenser og faglitteratur. Samtidigt motiveres og inspireres vi af skønlitteratur, kulturliv og de nyeste tendenser inden for digitalisering og teknologi.

Når du vælger os som partner i arbejdet med din kommunikationsstrategi, kommer du til at arbejde tæt sammen med nogle af Danmarks mest erfarne kommunikationsrådgivere og de mest lysende, unge talenter, branchen kan byde på. Alle vores processer er involverende, nysgerrige, kreative og altid funderet på grundig research og analyse.

Vi tænker, før vi taler, og vi læser, før vi tænker.

Vores processer indledes med research, analyser og workshops, hvor vi afklarer jeres formål, mål og målgrupper. Herefter følger kreative processer og produktion af narrativ, budskaber, kanalstrategi og aktivitetsforslag, som alt sammen samles i jeres skræddersyede strategi.

En god kommunikationsstrategi engagerer dine målgrupper eksternt med fængende fortællinger og budskaber via de rigtige kanaler, og den samler din organisation internt.

Kontakt