Hvilke kampagner husker du? Hvilke kampagner har ændret din adfærd, dit mindset eller fået dig til at købe et produkt?

De fleste af os mener, vi er upåvirkelige, når det kommer til kampagner. Effektmålinger og markedsføring fortæller dog en anden historie:

Kampagner og markedsføring kan skubbe til meninger, følelser og adfærd. De virker allerbedst, når de er strategisk og kreativt udviklet til at nå specifikke mål og målgrupper.

Nathalie C. Larsen
“Vi lykkes, når vi bringer nye vinkler til bordet. Når kampagnens budskab, bliver et argument til familiemiddagen”
Creative Director

Data og analyser giver os de rette indsigter

I vores arbejde med kampagner begynder vi med at opnå en dyb forståelse for udfordringen gennem data og analyser, kundens erfaring og tendenser på markedet. På baggrund heraf udarbejder vi strategien og de nøgleindsigter, som kampagnen skal hvile på, og som appellerer til modtageren.

Øvelsen er baseret på data, adfærdspsykologi og trends – og vi gør en dyd ud af at forstå modtagernes drivkræfter og barrierer, deres verdensbillede og hverdag.

Når nøgleindsigterne er på plads, og vi forstår kampagnens mål og modtager, begynder den kreative proces med at skabe kampagnens idé, koncept og hovedbudskaber. Den skal ramme plet i forhold til indhold, tone og udtryk og kanaler.

Anita Baun Hørdum
“Vi skal skabe nysgerrighed og motivere til handling”
Group Client Lead & Partner

Kreativitet er svaret på, hvordan vi formidler det, vi vil

Udgangspunktet for vores kreative arbejde er ofte en oplevelse, en situation eller en fælles følelse. Vores ambition er at bevæge mennesker. At stikke til det etablerede og bidrage med en ny vinkel. At ramme en helt grundlæggende følelse – lige der, hvor hjertet sidder.

Den succesfulde kampagne oversætter det, I ønsker at ændre, til et sprog og en fortælling, modtageren vil bruge sin tid sammen med.

Fortællinger skaber forbindelser mellem mennesker på en måde, annoncekroner ikke kan konkurrere med. Med en strategisk kampagneføring kombinerer vi det bedste fra begge verdener: den kreative tilgang skaber den nødvendige tilknytning og relation til målgruppen, mens musklerne i markedsføringsstrategien sikrer, at vi møder folk på det helt rigtige tidspunkt og i en situation, hvor de er bevægelsesparate.

Endelig vender vi i vores kreative arbejde blikket ud og låner fra referencer og trends i den digitale såvel som fysiske verden. Ofte er det summen af jeres brand, den kvalificerede idé og hensynet til den omverden, kampagnen fungerer i kontekst af, der giver de bedste resultater.

Tøv ikke med at ringe, hvis du vil vide, om vi kan hjælpe jer med jeres næste kampagne.