Lead Agency 2200 København N Indgang fra Sortedam Dossering nr.

Digital strategi

Digitale medier er ikke interessante eller effektive i sig selv. De bliver først effektfulde, når mennesket eller organisationen bag kommunikationen har noget at sige, som starter samtaler og ligefrem bevægelser. Hvilken forandring vil du skabe? Og hvem vil du engagere? Digital strategi handler om at kende dine mål og målgrupper – og så er det ellers med at følge med som en besat. Medierne og mulighederne ændrer sig nemlig konstant.

Det er en særlig disciplin at udvikle en digital strategi. For betingelserne er ofte, at man skal være parat til at lave det hele om i morgen. Det betyder også, at en digital strategi skal være så tydelig, at den uden oversættelse kan udfolde sig i budskaber, temaer og indhold. Vi laver ikke strategier, der ikke kan tænkes ud i indhold. Og vi laver ikke indhold, der ikke er gennemsyret af strategi og taktiske målsætninger.

Internettets betingelser og kodeks sidder på rygraden – og det træner vi og rådgiver i: Vi er specialister i målrettede kampagner på Facebook. Vi ved, hvordan dit budskab skal se ud på Instagram, og vi ved, hvordan det skal skrives til Twitter. Vi kan bevæge brugere, flytte adfærd og sælge på sociale medier.

Når du vælger os som samarbejdspartner på din digitale strategi, kommer du til at arbejde tæt sammen med de mest kreative, unge, digitale talenter, branchen kan byde på.

Kontakt

Nathalie C. Larsen
Head of Digital

cases

Ministeriet for Børn, Undervisning og Ligestilling