Lead Agency 2200 København N Indgang fra Sortedam Dossering nr.

Invitation til LEAD Lounge: Hvad betyder toplederen for virksomhedens brand?

21. september er det igen tid til LEAD Lounge. LEAD Lounge er kommunikation med højt til loftet. State-of-the-art for fagfolk. Fem oplægsholdere – fem minutter – ingen power points. Hvidvin og pindemadder.

Denne gang sætter vi fokus på den enkelte topleders brand, stil og rolles betydning for opfattelsen af den virksomhed, de repræsenterer.

I det moderne mediesamfund har rollen som CEO fået en forstærket dimension både eksternt og internt med voksende krav fra investorer, medier, bestyrelse og medarbejderne. Nogle virksomheder er kendetegnet ved topchefer, der er synonyme med deres virksomheder. Andre steder profileres virksomheden også på sin mere ekstroverte eller ligefrem flamboyante topchef.

Vi har derfor inviteret fem topledere, der blandt andet tæller Lars Ellehave-Andersen, direktør i Danica Pension, Stina Vrang Elias, adm. i DEA, Alexander Kølpin, adm. direktør i Kølpin Hotels og Bolette Christensen, CEO i Børnefonden til at komme og fortælle om deres egen lederrolle, og hvordan dén spiller sammen med virksomhedens eller organisationens corporate brand.

Alle interesserede er velkomne, men husk at tilmelde dig først på: lead@leadagency.dk.